torsdag 10 mars 2011

Lååång dag till ända. Jag och Andreas har miljöfotograferat idag. Det började med för mycket sol och slutade med för mycket moln. Men uj så trevligt ändå. Först fick vi julen överstökad. Kändes angeläget.


julkänslan på topp


Efter finlunch hos Kreivan gick vi raskt över till påsk. Kändes lite mer i tiden. (obs, mina bilder - Andreas tog bättre till boken som vanligt)


påskkänslan på topp


Så var det med den torsdagen. Nu ut och städa och äta upp alla kakor som blev över, god afton!

8 kommentarer:

  1. Måste vara svårt att svänga i högtiderna! Älskar julbilden, men vill såklart ha vår nu, ha, ha.
    Ha en fin kväll
    kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hehe! Förstår att det kändes skumt att fota julbilderna nu. :-)

    SvaraRadera
  3. Du fick mig nästan (bara nästan!) att längta till julen. :) Snart är det helg, några planer?

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Fint! Spännande med boken också.

    SvaraRadera
  5. Förstår att julbilderna kändes konstiga att ta. Det är nästan så man skulle kunna få en liten längtan på den översta bilden för att sen ta sig samman med våren och den härliga tiden vi har framför oss :))

    SvaraRadera
  6. Midsommar imorgon? ;P
    Kram från mars /Cecilia

    SvaraRadera
  7. Så snygg julbilden är!
    Måste ha känts lite förvirrande att plocka fram julkänslorna nu..men har man kul funkar allt!

    Må så gott! Kram

    SvaraRadera
  8. Kul att du gillar mina illustrationer! Jag gör mycket bara för att det är kul. Men sen använder jag endel av mina illustrationer och collage till brickor , kuddar mm som jag gör. Just nu säljer jag mina brickor i vårat kafé. Men snart, väldigt snart så öppnar jag en webshop med mina grejer! Kommer skriva mer om det i bloggen sen.

    Fin Fredag!
    Kram Elina

    SvaraRadera

01 09 10