onsdag 18 september 2013

Jaha

här har ni mig. Har visst inte bloggat på nästan en vecka. Galna tid. Jag har fixat lite text och bildjobb, stökat till i verkstan och sådär. Icke latat mig så värst. 
Jag får en massa mailförfrågningar om det här med att gå kurs hos mig. Men tyvärr - jag har slutat med kurserna. Hinner inte. Kanske om ett år eller så att jag drar igång igen men jag vet inte riktigt. Tack alla ni som frågat ändå - det glädjer mig! 



Jag har tänkt att det är den här hösten som strukturen infinner sig. Det är på tiden! Jag har planerat in så mycket jobb som är rimligt och jag och Sebastian försöker jobba mer och mer tillsammans. Tanken är att vi ska jobba hemma båda två, med tidningsknäcken, kapellet, keramiken, studion och en massa annat kul alldeles snart. Det blir bra! Och kanske väldigt mycket havregrynsgröt-ätande.. men vad sjutton det är ju gott!


4 kommentarer:

  1. Heja er! *håller tummarna* Hojta om jag ska skicka ett paket havregryn eller lite nudlar till er ;P
    KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  2. Hejaheja säger jag oxå-det kommer bli gööörbra!Kram på er/J

    SvaraRadera
  3. Låter som du har hur mycket kul som helst på gång. Heja heja! :)

    SvaraRadera

01 09 10