måndag 26 januari 2015

Hej hej

Små blomster. Lekte florist och blandade Rönne trädgårds egenodlade tulpaner med anemoner och körsbärskvistar. Snacka om vårligt va! Vasen har jag gjort och rakubränt, inuti står det ett glas - för det går nämligen inte att ha vatten stående i rakugods. Brinken blir galen på mig om jag slarvar med det..









Ska bli skönt med vanlig vecka. Vilken helg! Det har varit festligheter i två dagar, först hejdå kalas för min goda vän Maria som flyttar hem till Gotland (buhu). Jag åt jättemycket sushi. Säkert mest av alla. Det var så oerhört trevligt.

Och i lördags spelade Sebastian med sitt band  Twentynine souls på East West i Örebro, den festen slutade 5.30, lagom tidigt alltså. Det var så vansinnigt bra och kul. Lägger ett superkort smakprov här: 



Den här låten börjar med texten: "have you heard a storm is coming in" appropå NY väderprognos jag läste om i morse. Hua.

God vecka på er!




4 kommentarer:

  1. Åh, vilka vackra färger på vasen och blommorna!

    SvaraRadera
  2. Alltså den vasen är ju helt fantastisk :)

    SvaraRadera
  3. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvaraRadera
  4. Så himla fin vas med DEN FÄRGEN!!!

    SvaraRadera

01 09 10